Thursday 20 June 2013

0
Komen

Hi-Tea

Penat x jadi seorang istei?
Memang penat tapi tak pe sebabnya segala kelakuan kita akan mendapat pahala
Sebabnya segala persiapan untuk suami datang dari hati yang ikhlas.

Aku balik kerja pkul 4.30, sampai umah dalam pkul 5.20.
Sampai je umah aku kena siapkan apa2 je untuk makan petang
tapi bergantung jugak sebabnya kenkadang ES tak nak
Aku memang rasa lega lah bila ES kata dia tak nak
Actually untuk menu petang ni, dah 2 hari dia request
Masalahnya, ari 2 dia g main badminton, so aku ingatkan dia tak nak makanan berminyak
Aku just angkat betik je lah untuk ES. hehehe

Bagus apa ada wife macam aku yang menjaga kesihatan
Makan buah kan bagus untuk atlet macam husband aku ni
ehhh..atlet ke?huhu

Memandangkan ES request nak makan, so petang semalam
balik kija, aku buat lah....


Tararaarraraa... ni lah menu petang kami
Sihat ok, sebabnya aku ada campurkan sayur2 and juga sedikit susu tepung anlene.
U all semua boleh cuba.
Meh aku bagi menu kepada sesiapa yang berminat. heheh

tepung gandum (blue key)
ikan bilis (dimesin)
gula sedikit
sayur2 (sawi, carrot)
sus tepung

Senang sahaja sebabnya digaulkan semuanya. then goreng je lah. Aku buat ape2 untuk ES mestilah kena yang berkhasiat

Nampak macam simple kan? Air apa nie??
Wokeh, ni adalah air kurma and rossele k
Nampak tak betapa gigihnya aku mesin sendiri kurma nie. huhu

Gurau je lah. mana ada aku nak potong and mesin sendiri.hahah
ni adalah air yang dah siap. Bancuh sendiri je
Tapi aku memang boleh promote air ni sebabnya memang menjilat lidah lah sapa yang minum.Botol dia macam nie. Ni aku cari kat cik google, aku lupa nak capture yang ada dalam fridge 2.




  
Sapa2 yang datang umah aku and aku bagi air ni semua kata best sehingga tak terkata taw. Kami boleh beli pun secara tak sengaja. Saja2 jalan kat shopping mall nak buy oren tapi tak de, so just took this one. But, tak nyesal sebabnya so sweet and best


No comments: