Friday 21 June 2013

0
Komen

Hasil Tanaman ES

Sebelum ni aku balik kija, terus masuk umah
Tapi semalam b4 masuk umah aku lepak kejap kat luar
 sambil tengok2 garden
Garden lah sangat, padahal beberapa pasu je.hahahah

Lepas 2, aku nampak yang hasil tanaman ES semuanya mekar.
Berbunga2 bagaikan berada ditaman. huhu
Aku pun tak sangka yang ES ni pandai menanam rupanya.
Actually banyak sangat plan dia
Nak bela ayam belanda lah, kelapa sawit lah, getak lah
Tapi kekangan dari segi tempat and juga kami berada di bandar
Tak pe dear, angan mat jenin, akhirnya menjadi kenytaan
Who's know... entah2 satu hari nnti ES jadi Menteri Pertanian.hahahah
Puan Sri lah jawabnya title aku.dammmmmm


Yang ni hasil dari baja mana ES sendiri tak tahu
Sedangkan ambil dengan Mak Alang (my aunty)
pokok lada cili padi
Tetibe segedabak munculnya lada ni.



Ni pun dah berbunga taw.. tunggu untuk makan hasil je

Sepatutnya lada yang 1st tadi ni lah bajanya.
Tapi entah lah. aku pun pelik.heheh
Umah aku banyak pokok lada, sebabnya semua family belah aku memang gemar lada
ES kata nnti senang tak payah gado2 time makan dengan budu sebabnya boleh rembat kat pokok je. Belah ES jenis tak makan pedas sangat kecuali kak long je lah



No comments: