Friday 28 June 2013

0
Komen

Bawa Encik Suami joint Kursus

hahahaha
Aku sebenarnya pening pk kan tajuk untuk entry kali ni
Aku tak tahu nak letak tajuk yang sesuai.
Tak pe lah, debal saja. hehehe

Before ni kan aku pernah bagitaw yang aku duk sorang time kursus sebabnya Kak Ida who should be my rommate bring her family. Dia masih lagi menyusukan anak bongsu dia
So, maknanya i need to stay alone
Tapi tak de maknanya alone.
Dah dalam KL je harus lah ajak ES datang gak.
Honeymoon terus. hehehe

Lagi pun urusetia aku memang sedia maklum yang ES akan datang jugak. Tapi dia datang lepas habis waktu kerja lah. Dah bawa siap2 pakaian kerja dia.


Ni dewan makan dia dari belakang
Belang ES 2 kan ada cermin and 2 adalah swimming pool.

ES kepenatan baru sampai

Gambar terbalik. hehe
Time ni aku temankan ES makan kat cafe sebabnya dia dah nak g kerja


Time ni ES memang tengah fokus gila2 pada perlawanan bola sepak antara Kelantan dengan pasukan mana pun aku tak pasti.heheh
Sebabnya aku tengah syok melayan TV
Tak kuasa melayan Bola
ES bawa laptop and kat hotel ni memang akan dapat Wifi yang laju walaupun dalam bilik


 
 
Asyik2 ES je bergambar
Aku pun nak masuk jugak lah dalam pic ni
So, aku pun menempel jugak lah


No comments: