Friday 14 June 2013

0
Komen

Kursus Kawalan Dokumen

Salam semua..
Kepada kaum Adam, jangan lupa untuk pergi solat Jumaat taw
Aku baru je habis mesyuarat sebelum Jumaat tadi. Then lepas 2 terus makan sebabnya kelaparan. hehee
Aku makan nasi lemak sebabnya time mesyuarat tadi ada makanan disediakan.
Semalam aku masak bukan main, last2 aku dengan ES makan terus sambil tengok TV. Aku ingatkan ES tak nak, skali makan bukan main laju lagi. hehehe

Aku just recieved a letter from Cawangan Latihan MINDEF. Nama aku naik untuk kursus. Tapi ni kursus yang penting taw. Tentang kewangan. Sesuai untuk aku yang memang langsung tak de basic kewangan. Aku juga ada anjurkan kursus sendiri bagi Markas Logistik Tentera Darat sebabnya ada peruntukan untuk 2.Kalau tak buat kursus jenuh aku nak menjawab. Sedangkan peruntukan untuk kursus ada. So terpaksa lah jalankan juga. Now dah bertembung dengan tarikh kursus kewangan and juga kursus yang aku anjurkan. Tapi aku pentingkan kursus kewangan. Yang aku anjurkan untuk semua level and ianya topic yang general. Tambahan plak hanya sehari je pun.

 Kursus aku plak kena pada tarikh yang sama dengan pertandingan Peringkat Zon yang ES joint kat Kedah Darul Aman. Aku baru ingat nak g jugak untuk bagi semangat. Nyampah betol lah...

Tapi aku terpaksa akur sebabnya aku masih lagi dalam tempoh percubaan selama 3 tahun. hehehe




surat kursus

Dahlah kat sepang je. hehehe.  3 hari jugak. Tapi aku tak pernah dengar plak nama hotel ni kat sepang. nasib baik bus disediakan oleh jabatan. Dah lah ES tak de. Jenuh aku nak mencari tempat ni.
 Aku actually tak suka ditinggalkan oleh ES tapi kalau aku yang tinggal ES tak pe. hehehe. Tak lah terasa. lagi pun aku sebenarnya takut if duk umah seorang. Binatang pelik2 ke. huhu.

No comments: