Saturday 1 June 2013

0
Komen

Weekend

Salam semua....

Apa kabar di hari minggu nie? Apa aktiviti korang semua?
Hari ini aku baru ingat nak bermanja2 dengan ES tup2 cousin aku yang belajar kat Unitent msg aku lewat petang and bagitaw yang dia nak datang umah aku untuk letak motor sekaligus tido umah aku
So aku pun mengiyakan je lah.
lagi pun sepanjang aku duk sini, tak pernah lagi kaum kerabat belah papa aku datang umah
selalunya yang datang hanya lah belah mama aku je.

Pagi ini, i need to wake up early morning sebabnya aku nak hantar dia g TBS sebabnya dia nak ke Melaka.
Aku and ES sebenarnya tak pernah lagi sampai ke TBS.
Sampai je sana agak terkejut tengok kecanggihan TBS.
Mak oiiiii... Gedabak besarnya TBS nie
Before ni aku just pandang dari luar je. hehehhe
Bila masuk dalam 2, wowwwwwwwww................ macam duk airport
ES cakap yang Airport Kelantan pun tak secanggih TBS nie.
Dengan kelusannya memang tak dijangka lah.Aku memang tahu TBS ni luas cumanya tak tahu lah plak selus nie

Lepas hantar cousin aku, aku terus ke Sunway untuk g bayar maintenance.
Untuk cerita ni, aku akan buat entry baru k.
Aku memang sakit hati dengan penyewa umah kat Sunway nie.
Nantikan entry baru aku.
Tapi tak dapat nak bayar sebabnya aku and ES memang langsung tak ingat bahawasanya hari ni Hari Agong and juga besday Sultan Selangor. hehehhe
So, balik dengan sia2

Aku terus datang berjalan kat umah adik ipar aku sambil nak ambi adik ipar aku yang seorang lagi.
Adik ES aku ni pandai bab2 komputer
Lagi pun dia ni Diploma in System. Aku ambil dia untuk g umah aku atas sebab2 tertentu. hahahah
Untuk berbuat jahat.. ISHhhhhhh.. Tak de lah nak buat jahat ape2 pun.
Just nak tarik line je
Line internet dari kedai mamak kat umah aku.ES siap beli Singnal King High Power untuk tarik line internet. huhuhu.
Aku rasa macam nak lompat bintang je bila nak ada internet sebabnya aku boleh mengupdate blog and buat macam2 lagi
ES plak kemain suka sebabnya dia boleh mengupdate dia punya Socer Manager tanpa ke kedai mamamt 2 lagi.

Aku memang suka lah dia tak g kedai mamak sebabnya dia boleh duk umah je.
Jangan nak pk aku ni Queen Control taw, cumanya semenjak 2 menjak ni aku rasa cam tak mau berisah je dengan ES. 
hehehhehhe... sampaikan ES aku kata yang aku ni mengada2 taw. 
Perubahan hormon agaknya.
Aku jugak boleh lah tengok ape2 menu yang yang aku boleh buat secara on the sport.
Yang paling penting, aku boleh lah upload pic macam2 nanti sebabnya pic semua ada dalam lappy aku.

Ok lah, kita sambung semula. Lagi pun hari ni, aku and ES nak g kenduri.
Ada 2 tempat kenduri. Weekend ni and next week memang acara membesarkan perut je lah. heheheheh..
Ramai plak yang kahwin time cuti sekolah nie.( Cakap orang padahal aku sendiri kahwin time cuti New Year jugak). huhuhu




No comments: