Wednesday 19 June 2013

0
Komen

Masak Asing

Masak asing ni bukan bermaksud aku masak yang aku
ES masak yang dia
Aku sebagai wife of course masak for both of us. huhu
Kan dah banyak hari ES tolong masak, so semalam turn aku lah plak masak.

Aku masak ayam pedas untuk kami berdua tapi masak sup sayur untuk ES je
Aku tak boleh jugak sup sayur hari2
Naik muak. Tapi ES kan tengah berdiet
So, haruslah makan makanan yang berkhasiat
Balik dari jog semalam pun aku hidangkan dia papaya
Bagus tak punya wife yang memahami ES???
hehehehehe...

Tapi semalam aku buat milo, tetibe dia plak lebih2 makan dengan biskut
Aku tak sangka ES dah mula jatuh hati pada biskut
Ni satu perkembangan yang bagus. hahahah
Aku plak dah mula ikut ES dari segi makanan yang aku tak pernah makn be4.
Walaupun tak banyak, tapi kiranya boleh makan patin, siput sedut, itik, ayam belanda,
Kira ok ape..
U all mesti terkejut kan?
Next entry aku bercerita k.

Ni lah ayam pedas aku yang sepatutnya buat untuk makan kelmarin tapi ES mengada nak makan sup sayur dia kan
So aku buat lah untuk hari ini sebabnya semua bahan aku dah sediakan and keep in fridge. So go on...
 ES : Sayang, best nya bau..
Aku: Nak try ke sayang?
ES : Erm... boleh jugak
Aku : Okey.. (cakap nak sup sayur je)..huhuh
ES : wowww.. marvelooosssss.. sedap lah yang

This one is just for him.
Specially for my ES yang tengah diet.
ES : sayang, ada buat lebih tak? nak makan sikit malam nie
Aku : IShhhh.. mana ada. Memang buat ngam2 untuk esok je. Tak bagitau pun nak makan untuk malam ni jugak. Ingatkan dah kenyang.
ES : Ooiccc.. tak pe lah.
Aku : Tak pe, honey makan ayam merah coznya ada buat lebih.

No comments: