Friday 21 June 2013

0
Komen

Kitchenware Shop

Lepas dari makan chicken chop, kami terus balik umah
Bila je aku buka pintu pagar,

ES : Sayang, honey nak kuar beli cakar (ore klate paggil gerak)
Aku : Malam ni? Kat mana?
ES : Jom lah, area sini je. lagi pun sampah banyak lah plak depan umah nie
Aku : Ok lah (dengan malasnya sebab dah penat)

ES nak bersihkan kawasan umah sebabnya esok jiran aku ada kenduri
Tadi balik pun, park jauh jugak sebabnya diorang dah pasang khemah
So, haruslah depan umah aku kemas tanpa sampah2.hehehe

Aku gagahkan diri gak untuk g beli benda 2.
Then sampai je kedai, aku teruja plak
Sebabnya banyak barang2 menarik
Tapi tak boleh ambil sesuka hati sebabnya tak gaji lagi. hahaha

Ha, ni dia kedai yang aku g beli barang2 dapur
Aku memang suka beli kat sini sebabnya dapat diskaun and juga semua ada
Memang senang je taw


Saja nak tunjuk keenseman ES aku nie. huhu
Sapa nak muntah?????? Cepat ambil baldi



Aku memang tak pandai nak pilih2 nie
So ni kije ES lah
Aku ikut je. hehehe

Dah lama sebenarnya nak beli benda alah ni
Aku tak tahu nama
ES kata nak letak bawang2. Tak payah letak dalam drawer.
Bikin susah je nak buka. hehehe


Ha.... betapa banyaknya pilihan yang boleh di buat
Mana tak rambang matanya

ES siap minta apex ni tolong buh paku taw sebabnya tak nak
nanti guna 3x dah tercabut kat depan dia 2.
Nasib lah apex ni mudah jugak orangnya.

No comments: