Thursday 13 June 2013

0
Komen

Sukan Encik Suami

Salam semua kepada readers..
Semalam aku bz and balik lambat dari office
Jalan agak jem tapi kiranya ok lah sebab aku gerak dari office dah pukul 7.15.
Tak de lah nak tempuh jem sangat

Aku balik and sampai je umah tengok ES dah bersiap2 nak g main badminton. ES aku ni memang peminat setia sukan. Apa2 sukan sekali pun tapi yang dia memang betol2 minat badminton, futsall, pingpong, ermmm rasanya 2 je kot. Memang tiap2 hari rabu wajib ditinggalkan sebab dia g main badminton. Hari lain ada jugak ditinggalkan tapi 2 seandainya dia ada friendly match. Aku memang akan ikut tapi seandainya main weekend. Kalau weekdays, sorry lah. Diorang balik pun dah lewat malam.

Aku pkul 10 memang dah terlena entah kemana. So ada baiknya aku duk umah. Lagi pun aku nak masak, basuh kain lagi. Semalam aku ditinggalkan sendirian kat umah. Lepas je aku solat and mandi tetiba je perut aku mendengdangkan lagu melody2 cinta. hehehe. Aku pun tak pasti nak makan apa, last2 aku ambil pilihan mudah..Aku just makan..........................................

Aku minum teh dengan biskut. Biskut adalah kegemaran aku. Tak kira apa jenis biskut memang semua aku telah. heheheh. Lepas je makan, tapi tak tahu nak buat apa, last2 aku terpandang semua kemenangan ES dalam sukan sebelum ni.

Tak tahu apa terjadi dengan HP aku. Aku pun pening. Time buka biasa memang nampak ok, tapi bila upload jadi gini plak. Ni menang Badminton anjuran Jabatan Perdana Menteri. Jabatan Perangkaan adalah dibawah JPM kepada sesiapa yang tidak tahu lah. Yang dah tahu, sekadar baca saje2. hehehehe

Benda yang sama, cumanya aku just tangkap depan and belakang

Ni ES main apa aku xpasti plak cumanya yang aku pasti, ni JP yang anjur and ES mewakili Zon. Bangga weeehhh dengan ES nie

Ni pun badminton jugak

Ni adalah depan dia and saja nak tunjuk kat u all lambang yang menjadi kebanggaan ES sebagai pekerja berdedikasi di Jabatan Perangkaan Malaysia

Ni dia main futsall. Cita2 nak menggantikan Apex, tapi tak mahir atas padang, so belajar dari bawah. 2 lah start berjinak2 dengan Futsall. Bila dah terror nanti mesti jadi tersohor macam Apex...


Ni lah antara kemenagan ES sebelum ni. And untuk makluman semua, ni semua adalah before kahwin. lepas kahwin belum ada ape2 sukan lagi yang bertanding lagi pun nampaknya perot ES makin kedepan. Sayang, u kena berusaha untuk turunkan berat badan and jangan sesekali salahkan masakan cayang erk..

Tapi ES ada bagaitau minggu depan dia akan mengahadirkan diri ke Kedah untuk sukan zon. Aku plak tak boleh joint sebabnya aku sendiri ada kursus kat Sepang time 2. Tak pe tak g pun yang penting hati sentiasa dekat. Hebat benor ayat aku pepagi nie.



No comments: