Wednesday 10 July 2013

0
Komen

1 Ramadhan

Salam 1 Ramadhan kepada semua umat Islam
Hari ini 1st day kita berpuasa
Harap2 semuanya dapat menjayakan ibadah puasa dengan barakah
dan juga mendapat keredaan Allah sepanjang bulan ini

Puasa tahun ni amat lah happy bagi aku sebabnya aku dah puasa berdua
Bangun sahur dengan ES, then berbuka juga dengan ES
Dulu pun memang dengan housemate (time bujang)
tapi lain okkkkeehhhh
Tak sama. hehehehe

Cumanya agak kepenatan sebabnya aku bangun awal pagi lagi
then dah tak tido, sebabnya terus gerak ke office
Aku harap Panglima aku, bagi lah untuk staff dia balik awal. hehehe
Ni kan bulan penuh keberkatan, mestilah dia kena buat kebajikan jugak. hehehe

Petang ni aku masih berfikir menu apa yang nak dimasak
Ye lah, nak masak menu baru takut tak sedap je
Al maklumlah tak boleh try.
Posa ni tak boleh nak buat try and error

Aku rasa 2 je kot pagi ni
Lagi pun pagi ni masih terasa mengantuk lagi. hahahaha
So, otak tak berapa nak fresh untuk berceloteh

Lastly,
Selamat Menjalani Ibadah Puasa
Semoga Kehadiran Ramadhan Tahun Ini Memberi Seribu Erti Kepada Kita Semua
Dan Juga Membawa Berkat Kepada Kita

No comments: