Wednesday 10 July 2013

0
Komen

Rezeki Sebelum Ramadhan

Salam semua.
Entry ni sepatutnya semalam lagi
Tapi semalam aku sibuk jugak lah
Sibuk dengan apa pun tak tahu lah

Balik umah, aku setup kan HP baru ES
Pasal HP baru ES up date next time k. heheh

Semalam aku dah lah tak berbekal, sebabnya boss kata ada mesyuarat
Tentu dah ada makan2, aku tak mau lah makan banyak
Kalau aku bekal, sapa nak makan yang bekal aku 2.
Baik tak payah bawa dari awal.

then aku plak baru plan nak kuar g cari makan
Tetibe je rezeki datang pada aku.
Aku pun terkejut and tak sangka juga

Aku dapat KFC weh.
Seorang tentera yang bagi.
Bukan sugar daddy aku taw and bukan aku je yang dapat
Dosa taw awal2 Ramadhan dah pk buruk gini
huhuhu
Semua kat Markas Logistik Tentera Darat ni dapat

Semoga Allah permudahkan rezeki orang yang telah bersedekah ini.Aminn


Sapa yang tergugat 2 sabar k.
Ada lagi 11 jam lagi
heheheh

Aku tak buat lunch pun sebabnya harus lah makan dengan ES
Aku bawa balik umah. Member2 aku makan terus kat office
Lagi pun semalam aku terasa nak makan rojak yang best kat Setiawangsa
Nanti aku share k

Banyak benda aku nak share dengan semua..

Ayat ES :
Sayang 2 dah 100 kedai kata nak bawa honey tapi hampeh
Sampai sekarang tak de pun. Dari sebelum tunang, lepas tunang
dan lepas kahwin
Dah boleh buat senarai kedai2 mana yang kata nak bawa honey. huhuhu

Ayat ES lepas baca entry ni
Sayang ni kata je nak story2 tapi last2 tak de pun. Cian lah kat reader dia.
Nak tengok dia share ke tak. Berani jamin yang dia tak share pun

Tapi kepada semua kawan2 jangan bimbang k
Aku pasti akan update. hehehehe



No comments: