Saturday 13 July 2013

0
Komen

Juadah Apa??

Bangun je pagi terus basuh baju. Ye lah weekend kan so no idea what to do
Kalau bukan bulan posa memang kena pk 
nak masak untuk lunch. hehehe
So, banyak boleh rilex lah.
Bangun pun matahari dah nak tegak atas kepala.
hehehehehe

ES lagi teruk, sejak use new hp,
and already download candy crash game asyik ngadap 2 je taw
Aku main laptop lama2 pun dia buat tak endah dah
Kalau tak, dia sibuk nak guna jugak lah, ajak aku tengok tv dengan dia lah
Aku plak yang terasa boring bila ES dah jumpa game baru :( sobsobbbbbbb
Bangun je tido dah tak cari aku tapi main game
Teruk betolllllll

Aku sebenarnya tengah pk menu untuk berbuka ni
Pelik kan....kalau bukan bulan posa molek2 je aku boleh pk menu
Tiba je bulan posa, memang kering kutu kepala otak nak pk menu
hehehehehe
Aku rasa nak buat kari ayam je kot

Menu berbuka posa aku semalam cuma tomyam, butir nangka and juga bubur lambuk
yang ES ambil kat Kajang. Memang sedap lah.
Maaf lah semua, entry semalam terpaksa update hari ini sebabnya
balik dari terawih dah penat.
Memang dah tak nampak keyboard tapi nampak katil and pillow je. huhuhuhu

Tom yam..
ES kata boleh bagi mark 8/10.
Hebat apa..... huhuhu


Keseluruhan menu aku semalam
Yang penting butir nangka
ES macam ragu2 masa aku kata nak bagi2 gak kat jiran tetangga.
bila je dia makan time berbuka,
mark aku dapat 9/10. huhuhuhuhu
kalau u all ada idea yang menarik, boleh lah share dengan aku. Kasi lah
idea sikit. kan dapat pahala di bulan mulia ni. hehehee

No comments: