Wednesday 17 July 2013

0
Komen

Rindu Blog

Wahhh.. tajuk entry something like missing husband
hehehehe
Baru beberapa hari tinggal blog dah rindu. heheh
Ye lah sebenarnya bukan apa, banyak yang aku rasa nak share
Nanti jemu plak orang asyik duk baca entry sama je. heheh
Especially pasal juadah berbuka.
banyak jugak nak share
Tapi tak kesempatan
Mentang2 Ramadhan asyik update pasal makan2 je kan?
Bukan apa, Ramadhan ni rasanya macam special sikit bila bercerita
tentang makanan.

Hari ini aku rasa kija kat office dah reda sikit, 2 lah yang boleh buka
and berceloteh. Aku bukan apa,
kat office dah lah sibuk dengan kija and mesyuarat.
Balik je umah, bila terpandang kerusi panjang,
macam ada hantu je yang menarik tangan aku suh rebah atas 2. hahahaha

Aku pun tak tahu lah kenapa, badan memang penat sangat sekarang ni
may b sebab tak cukup tido kot. Aku tak pasti lah plak.
Dah 2 hari tertinggal terawih. ES buat sorang2 je sebabnya dia
tak sampai hati nak kejutkan aku. Aku dah nyenyak katanya. hehehe
Love you lah baby... tapi sayang dah tertinggal terawih.

Semua benda yang aku nak story ada dalam HP ES.
HP baru kan, haruslah gunakan sebaik and semaksimum mungkin.
Nak test power. heheheeh
So, tunggu aku balik umah, rilex2 dulu and bila ada masa free aku update k
And juga the most important need to wait until ES free from playing the game from his HP
Ye lah, dia kan sekarang dah jadi penggemar game






No comments: