Wednesday 17 July 2013

0
Komen

Terbaik dari Bonuslink

Salam semua..
Kije cam ner?
Aku baru je habis mesyuarat. Amat2 penat walaupun just duduk, catat minit and dengar
heheheh..

Aku ada dapat gift from Bonuslink. gembira sangat (cepat semua lompat bintang)
Thanks Bonuslink for the special gift
Actually this is not a gift but penebusan mata ganjaran.
What ever lah. The most important, buh minyak guna bonuslink, kumpul point
dapat gak hasilnya. hehehe

Delivery ni kat office aku sebabnya mana ada orang kat umah. hehehe
Aku and ES sepakat nak tebus STAND MIXER. hehe
Walaupun tangan kekerasan untuk membuat kek @ biskut
tapi ES kata semua peralatan kena ada.
Mana lah tahu satu hari tetibe je tergerak hati nak buka bakery ke.
Poyo je. hahahah



ni lah delivery yang di terima. Bukan aku yang terima, tapi cheif clerk aku yang terima sebabnya aku pergi mesyuarat tadi.

Ni atas nama ES sebabnya Bonuslink Card ES yang punya.
APa2 kepunyaan ES, kepuyaan aku jugak. Kata laki bini. Tak gitu????????
Tapi nasiblah semua officemate aku taw nama ES.

Ni lah barangnya... Stand Mixer.
Aku tak buka tengok lagi.
Sepatutnya time delivery terus kena check sebabnya takut damage
Aku nak buka dengan ES nanti. hehe
Sebabnya Bonuslink kata dalam masa 3 hari boleh buat pertukaran



Saja nak tayang dari tepi. huhuhuhu

Terima Kasih Bonuslink.
Sesungguhnya Shell pasti menjadi pilihan kami sekeluarga....
<ni kena minta komisyen dengan shell sebab promote>


No comments: