Monday 29 July 2013

0
Komen

Berbuka Puasa Bersama The Red Warrior Club

Rezeki melimpah2..
Alhamdullilah.
Sebelun ni, aku berbuka diFelda D'Saji 
Namun, semalam ES dapat jemputan dari The Red Warrior Club
untuk majlis berbuka puasa.
Bagi aku, majlis berbuka puasa ni sangat2 awesome
Memang best sebabnya diorang menganjurkan
tema yang begitu santai
Kalau tak caya, korang semua boleh tengok pic2

Untuk pengetahuan, majlis ni bergabung 3 sekali gus
The Res Warrior Club
Kelab Penyokong Selangor
Majlis Agama Islam Selangor

Hebat x???????
Memang super duper meriah taw.

Aku saja nak tepek pic aku. huhuu
Ni kat umah okey

Ni plak aku tak pasti penyokong mana
Tapi diorang pun joint gak majlis ni

Banner club kami. huhu
Gomo Kelate Gomo

Ni yang Majlis Islam Selangor

Memang santai habis lah. Berbuka tengah padang
dengan menikmati kehijauan alam
Tikar ni memang bawa sendiri

Terima kasih kepada orang yang telah sponsor nasi ni
Nasi yang sebetulnya lain taw.
Dapat sebekas seorang

Ni lah semua AJK and juga penyokong2 club yang telah
joint majlis ni. Sebenarnya ramai, tapi yang
masuk pic ni yang mana pakai baju club je

Antara kuih muih yang dihidangkan.
Kebanyakkan kuih tradisional Kelantan

Ni plak lauk pauk yang ada.

Totally ni lah menu kami
ES kata ambil  pinggan je sebabnya kami dah dapat
nasi free 2 bekas 2.

Cian ES tak tepek pun pic dia.

Banjiran lautan merah. huhuhu

Sapa kenal???? cepat angkat tangan.. nanti dapat gula2
Ni Yat Hamzah. Dia datang bagi ceramah untuk
Majlis Agama Islam Selangor.
memang comel bangat orangnya
Siap borak2 dengan aku taw.
Jangan jeles. huhuhuhuhu


No comments: