Friday 19 July 2013

0
Komen

Kebun Di Belakang Office

Salam semua.. Hebat x tajuk entry aku?
Office aku siap ada kebun taw. hehehe
So, sapa2 yang nak daun pandan, serai, pauh tak perlu beli.
Erm.... kepada yang tak tahu, buah pauh ni ialah buah mangga.

Tapi sepanjang entry ni aku gunakan buah pauh okeh
hehehehe. Kemudahan ada haruslah digunakan sebaik mungkin
Erti kata lain, elakkan pembaziran. hahahahah

Baru je beberapa minit yang lepas , officemate aku panjat pokok pauh yang terletak di belakang office aku
Memang banyak gila kot pokok2 pauh dalam kem aku ni.
Tapi haruslah buat pemantauan pokok yang paling dekat.hehehe

Seorang officemate aku telah pun bermurah hati untuk panjat pauh bagi kaum2 hawa
*tepuk tangan untuk khairul*
Aku pun turut sama ada kat sana.
Meh tinjau apakah aktiviti yang telah kami lakukan secara berjemaah.

Ha... ni lah dia jejaka yang telah bermurah hati untuk panjat pokok. huhu
Thanks to Mohd Khairul Izwan a.k.a Anuar.. huhuhuhu

Ni plak geng2 yang tolong sambut buah and juga menyelamatkan dari masuk longkang. hahaha.

Alamak... tak nampak lah plak.
Aku nak tunjuk orang yang telah menjadi orang kuat dalam acara ni. hehehe
Kak Ita namanya, tapi tak nampak muka lah plak.

"Cepat lah ambil pic saya. Penat taw panjat. Walaupun tengah panjat tetap encem."

eeeeee... bajet poyo je kan?

Asyik tangkap pic orang lain je. Nak gak masuk.
Aku bukan sekadar g tengok and tangkap pic je taw
Tetap menyumbangkan tenaga. hahahah
Ni sama2 pengantin baru taw. Kak Ira ni kahwin beberapa bulan lepas aku.
Motif bagitaw???????erm.. saja nak title Pengantin Baru.

Ni lah hasilnya kami dapat. Tapi ni tak sepenuhnya lagi..
Nyummmmmyyyyyy.. sedapnya
Tetibe je time ambil buah ni ramai plak yang mengaku tengah berbadan 2. huhuhu

Ada pun pic Kak Ita ni..
Ni plak acara pembahagian buah lah.
Banyak kan?

Selain dari 2, kalau korang perasaan, ada jugak daun pandan kat tangan 2 kan??
Daun pandan 2 ambil kat belah kiri kami..
Meh aku tunjuk kebun belakang office aku erk

Ha ni lah dia.
Nampak tak kebun kami yang hebat? ahhaha
Sebenarnya yang korang nampak macam sampah 2
ialah zink2
Hari 2 ada runtuhan pokok akibat angin kencang kat sini

Office korang ada sehebat office aku? kuikuikui


No comments: