Saturday 27 July 2013

0
Komen

Kenanga Shopping Complex

Salam semua.. 
Sapa yang tak duk sekitar KL, Selangor and Shah Alam
tak pernah dengar pasal shopping complex nie?
Aku sendiri pun akui yang aku tak pernah jejak kaki pun kesini
Tapi aku memag selalu dengar member2 aku duk cita 
pasal shopping complex ni
Actually time sibuk2 duk buat preparation kahwin lagi
aku ajak ES tapi tak pernah sampai. hehe

Semalam ES cuti sebab Nuzul Quran,
SO dia jadi driver aku lah. hehehe 
Time balik kija,
aku terus ajak ES terjah shopping complex ni 
Saja nak tengok kemeriahannya sebab ramai yang kecoh
kata ianya best, murah, banyak pilihan.

Bila je aku sampai memang akui ianya agak besar.
Then, bila masuk dalam 2, mak oiooooooooo
banyak nya pilihan. Sampaikan rambang mata di buatnya.
Kain dia dah lah cantik. ES dah belek, nampaknya macam bagi hint kat aku suh berjubah tahun ni. Tapi aku macam tak berapa nak. hahahahah

Kedai ni adalah 1st kedai yang aku terjah.Aku ada berkenan kat jeans ni sebabnya kain dia memag cantik.Tapi tak de saiz aku lah plak. Just RM 29.00 je taw. Kedai ni memang barang2 yang berkualiti.

Baju ni pun RM 29 je. Aku berkenaan tapi ES plak x.

Tengok lah baju2 kemeja kerja. Bukan nya yang cikai2 taw. Kain dia pun cantik gak. Yang tak besnta xde fitting room k. And kat situ terpampang "no trying". Tapi ES slamber badak je try gak. hahahaha


Cuba u all semua tengok jenama dia.


Aku berkenan yang ni untuk ES. Aku pun dah jadi rambang mata sebabnya a lot of choice. Padahal tema raya aku memang tak de langsung merah. hahahha. Tapi aku suh gak ES ambil sebabnya comel. huhuhu

Belajar untuk jadi model

ES nampak cantik warna ni, tapi bagi aku memang hampeh. Langsung tak cantik pada aku

Alamak......... baik tak payah.Nampak macam orang pakistan @ bangladesh lah plak. hehehehe

Tengok lah pada semua baju2 yang tergantung 2. Semuanya sama harga taw. Dah lah murah gila.

Ni lah harganya bagi baju tersebut. Ni kat kedai mana pun aku tak ingat tapi kedai kat dalam Kenanga ni lebih kurang sama je harganya. Beza pun dalam RM 2 je kot.

Koleksi pakaian kat setiap kedai bagi aku lebih kurang sama je.Actually aku datang sini sebabnya nak cari baju kanak2. Nak beli untuk anak2 buah aku. Ye lah, nak beli untuk anak sendiri belom ada rezeki lagi. Tapi lain plak yang jumpa. hehehe. 
Aku nak mita maaf sangat2 kat officemate aku yang may be menantikan entry aku pasal shopping complex ni. 
Semalam penat sangat and juga balik lewat malam
Tak terdaya nak mengadap laptop nie
So, terpaksa update hari ini.

Actually officemate aku nak terjah ke sana hari ini and memandangkan aku yang terjah dulu semalam, so diorang minta aku tepek2 pic best kt sini and cita sedikit sebanyak.

Nak ke sini senang saja k. Cari je Balai Bomba kat jalan Hang Tuah memang tepi 2 je. tak pun cari je Times Square. Tapi xde lah dekat sangat dengan Time Square 2.

Tak tahu jugak??????? Tanya lah google maps. Tapi aku cakap awal2 yang memang susah gila nak park. Basement Park memang full. Laluan menuju ke sana agak sempit. Aku nasib baik suh ES bawa motor je. Masuk bandar KL memang tak de nya aku nak guna kete. hehehehe
  

No comments: