Sunday 21 July 2013

0
Komen

Best Dates

Ni ada lah kali ke 2 aku pernah rasa kurma yang besar
and juga sedap. Before ni kurma yang aku pernah rasa biasa2 je

Actually kurma ni aku dapat dari office aku
Ada pembahagian kurma pada Jumaat lepas
Aku makan fuhhhhh
memang sedap sangat2 taw. Manis and besar.
Kalaun sumbat sebiji dalam mulut macam susah nak kunyah
sebabnya banyak isi.
Dah lah besar, biji plak kecil. 

ES pun kata ni kurma yang ke 2 yang sedap pernah makan.
Yang pertama dulu time aku kerja kontrak kat Jabatan Perdana Menteri.
Time 2 aku kerja under KSN Tan Sri Sidek Hassan.
Dapat dari dia lah.

Thanks to Markas Logistik Tentera Darat.
Tapi actually aku tak sure this dates comes from Ketua Staff or Panglima.
Whatever, yang penting semoga orang yang telah bagi kurma
untuk bersahur and berbuka akan di murahkan rezeki dan mendapat rahmah dariNya.


Besar x kurma ini?



ni lah kotaknya.
 Kalau korang nak cuba beli boleh lah. terasa kanikmatannya
bila makan bila bulan Ramadhan.

No comments: