Sunday 7 July 2013

0
Komen

Kemenangan Encik Suami

Aku saja nak share tentang kemenangan ES bermain badminton.
Kalau sapa yang tak tahu boleh visit entry ni Pengalam Sendirian Di Rumah
Entry kali ni plak aku nak share something yang aku rasa memang bangga
gila dengan ES aku taw. heheh

Aku memang dah jangka yang ES akan bawa kemenangan 
sebabnya dia selalu training
Walaupun time ES g training aku terpaksa duk seorang
tapi aku tak kisah (walaupun dalam hati memberontak tak bagi dia g)
huhuhuhu.....................
Dah banyak trofi ES kat umah ni

Walaunpun ES dapat naib johan tapi tetap bangga
sebabnya ni adalah sukan antara zon
Bangga weh.......
Kat sini aku tepek sikit pic ES kat sana

ES main double

Tahniahhhhhh


Hebat lah sayangku.. Dah berpeluh2

Kepuasan sebabnya menang
Jaga perot sayangku

Malam pertandingan Kelantan dengan JDT (Piala FA)
ES tak dapat tengok sebabnya dia ada dinner
Aku lah yang jadi pengulas sukan untuk dia
Setiap masa aku bagitaw perkembangan.
ES memang tak puas hati gila sebabnya yang final tahun sudah
pun diorang ada dinner jugak
Aku kalau tak sangkut dengan Kursus Kawalan Dokumen
memang aku pun dah ikut ES
Isteri mithali haruslah disisi suami. hahahahaha

No lucky draw


Alhamdullilah
Balik membawa kemenangan and juga hadiah lucky draw
heheheh
Tapi actually ES dah tertinggal taw hadiah ni
Nasib baik ada lagi urusetia kat sana
Diorang tolong simpan and bawa ke sini

Hasilnya, ES dapat termos pot. Memang cantik
Tapi aku lupa nak ambil pic lepas buka
Sekarang dah guna pun. hehehe
Kalau nak hot water tak perlu rebus lagi, just press the button
Senang and mudah. hehehe



No comments: