Tuesday 30 July 2013

0
Komen

Kurma Badam

Salam semua.. Dari semalam lagi
aku nak berceloteh tapi aku penat
so aku terpaksa wait sampai pagi. hehehe

Aku beria nak update entry ni sebabnya nak bercerita
pasal kurma yang aku dapat semalam dari seorang hamba Allah
yang memang dia tak mau mention nama dia
So, aku kena lah jaga amanah ni sebaik mungkin
jujur x aku? huhuhuhu

Kurma ni aku sendiri memang terkejut bila terima
sebabnya besar sangat. Aku ingatkan Best Dates yang paling besar aku pernah terima, rupanya ada lagi yang lagi besar.
Yang buatkan kurma ni special sebabnya kat dalam dia
ada badam. Wah, ni first time aku and ES
tengok kurma ada badam taw.

Kurmanya besar, ada badam and juga biji yang kecil
Makan sebiji je dah memadai.
Boleh menguruskan badan ni
if makan kurma gini je. hehehe

Ni lah kurmanya.
Cuba korang zoom in and tengok kebesarannya
Aku memang tak sangka
ada kurma yang besar cenggini
Aku yang ketinggalan zaman
atau kurma ni memang susah nak dapat?

Ni yang aku buka plastik dia
nak bagi nampak dengan lebih jelas
lagi nyata. hahahaha
tengok lah badam yang ada 2.
Dah lah manis sangat2. macam makan kuih plak aku rasa

Sapa yang pernah jumpa kurma lain dari yang lain boleh lah share dengan member2 blogger semua.


No comments: