Wednesday 24 July 2013

0
Komen

Kek Coklat Moist Part 2

Wahhhh
hebat gila kan?
Sampaikan ada part 1, part 2 bagi kek coklat moist ni.
hahahah
Part 1 boleh baca di sini
Kek Coklat Moist
kan semalam aku dah janji nak tepek picture kek 2
Aku balik umah je semalam terus rembat HP ES nak
copy pic letak dalam HP aku.
Takut terlupa.

Ni adalah rupa coklat yang aku cita semalam.
May b ramai akan kata yang ni ada banyak jual kat pasaraya tapi
ni adalah resepi tersendiri
dengan moist yang banyak k
Memang melimpah2 moist

Packing yes aku akui sama
Tak kan lah aku nak call kilang plastik 2
suh buat pack lain untuk aku and
siap letak watermark bagai2...
hahahahaha
So, don't jugde the book by its cover k
Harus try dulu
baru korang semua tahu cam ner.....

Jom cekidout kek coklat moist yang begitu lazat
yummmmyyyy... erm....sedapppp

Maaf lah sebabnya dah kemek dia punya plastik.
hehehe
Sebabnya baru kuarkan dari peti ais


Sesungguhnya berniaga dengan seikhlas hati sudah
tentu tidak kedekut bahan2.
Tengok lah moist yang banyak
ni yang baru di keluarkan dari peti taw
kalau dah lama kat luar lagi lah best



Ni yang member ES dah tempah.
So, aku pack2 lah takut tertinggal plak nanti


Amacam? tergugat x?
Memang sedap.... tak dinafikan lah..
Esok dapat lagi tempahan sebanyak 15 biji taw..

Harga plak memang murah teramat2 taw... sebiji 8.50 tapi kalau tempah banyak mungkin aku and ES boleh consider lah.

Sesiapa yang berminat boleh lah emelkan kat aku nurfarhana1418@gmail.com
Please leave your name, fon no and also nak delivery kat mana k
Setakat area Cheras, Kajang, Bangi, KL aku boleh hantar lah
Kalau jauh2.. harap maaf lah. Tak dapat nak hantar
Post lah jawabnya. huhuhu



No comments: