Thursday 18 July 2013

1
Komen

Tajuk Ceramah Sepanjang Ramadhan

Salam semua..

Hari ini aku just nak share pasal tajuk ceramah yang molek dan juga
Ok untuk di berikan sepanjang bulan Ramadhan.
Ni idea aku sendiri taw
Tak de ciplak mana2 taw. Aku memang pk sendiri. huhu
Aku pernah juga handle tajuk ceramah
sebabnya time duk U dulu aku adalah seorang JPK Kolej taw.. hebat x? hahaha

Tajuk yang bernas :
Elakkan Maksiat
Cara Tambahkan Ibadat
Ramadhan Yang Berkat
Tambahkan Iman
Keberkatan Ramadhan
Perbelanjaan Berhemah di Bulan Ramadhan
Berbuka Dengan Cara Serdahana
Berserdahana Dalam Berbelanja
Keberkatan Bersahur
Perbezaan Orang Islam dengan Bukan Islam
Kelebihan Berterawih
Kelebihan Bersedekah
Bazar Ramadhan
Bermaafan Sesama Umat
Gagahkan Diri Beribadat
Lailatul Qadar
Kisah-kisah Para Ambia
Berpuasa Dari Pelbagai Sudut

Haaaaa... ni lah antara tajuk2 yang boleh aku kongsikan
Lagi pun ni je lah yang aku dapat pk buat masa sekrang.

Tak pe, ape2 je nanti aku akan update lagi lah
Kalau ada topik yang aku rasa berguna untuk dikongsi dengan semua,
pasti aku akan update

1 comment:

Habib said...

THankyou for idea