Friday 12 July 2013

0
Komen

Perubahan Di Markas Logistik Tentera Darat

Sapa masih ingat tentang kursus aku yang bakal berlangsung? Ok, fine..
Kalau tak ingat tak pe, jangan panik.
Boleh terjah ke sini. huhu

Setelah buat survey, actually ramai jugak yang memilih untuk bermalam.
Aku lagi suka. Then lepas berbincang dengan Big Boss aku,
dia telah pun memilih the lucky state iaitu Kuala Terengganu
Aku dengan gigihnya mencari quotation di hotel2 sekitar sana
Aku tak lah handle seorang diri, haruslah ada pembantu.
Seperti biasa, pembantu aku
1) Kak Ita
2) Kak Ma

Diorang ni lah yang banyak membantu
Aku juga banyak deal dengan Unit Latihan. Diorang ni memang superb lah bab kursus

Yang aku nak cite sebenarnya dalam entry ni ialah aku and the geng telah buat
pembaharuan dalam Markas Logistik Tentera Darat ni. hehe
Hebat x? sapa tak angguk kepala, tak payah baca entry ni lagi :(

1) Kami telah mereka buku nota Markas Logistik TD
2) Kami mereka paper beg yang Markas Logistik TD
3) Kami mengadakan kursus yang before ni tak pernah ada
4) Kami menganjurkan kursus yang jauh dari Lembah klang
5) Kami telah pun berjaya menghabiskan kursus siri 1
6) Terhasilnya kad jemputan yang before ni tak pernah wujud
7) Terhasilnya sijil

Nak tengok buku notes???? Memang cantik lah.
Hari ini semua nya akan di hantar ke Bahagian Percetakan untuk di cetak.
Tak sabarnya. Ni ada lah draft yang dah siap...



Ok, ni adalah cover depan buku


Belakang buku.
untuk makluman, aku request untuk buat hard cover buku ni
Then, kebesaran dia 19 x 15 cm . Kira sendiri k. hehe
Tapi pic ni memang exactly size dah.

Ni adalah sijilnya kepada semua peserta kursus

Ni plak page dalam buku 2
Ketebalan buku ni adalah 100 pages including cover.

Ni lah kad jemputan untuk VIP kat Markas Logistik TD ni
In case ada nak panggil untuk buat perasmian kursus ke apa ke
So, boleh lah gunakannya.

Tak pe, nanti bila dah siap cetak aku akan tunjuk lagi k

No comments: