Saturday 6 July 2013

0
Komen

Weekend

Salam semua.. hari minggu ni buat apa?
Minggu ni minggu exam. 
Otak aku rasa macam nak pecah taw dek kerana menghafal.
Nasib baik lah aku ada ES yang sangat2 memahami.

Time aku tengh study dalam bilik, dia yang kemas2 umah
Bijak tak tektik aku?hahahahah
Padahal aku memang malas nak kemas umah
ES plak jenis rajin kemas and tak suka umah bersepah2

Aku kan tengah study, so ambil kesempatan lah. kuikuikui...
ES plak dengan selamber nya suruh aku study.

Belah petang aku kuar dengan ES atas tujuan my sis yang minta belikan baju raya dia
Aku memang tak beli lah, if dia tak bank in duit dulu. kuikui
Jangan nak pk aku kedekut k, tapi baju yang my sis nak dah lah bapak mahal
Tambahan plak, banyak pasang
Memang tak lah kalau nak use my own money.
hehehehe

Bukan berkira tapi bulan ni banyak kegunaan lah plak. 

Rindu zaman bercinta asyik bergambar je kijonye...
Lepas kahwin langsung tak de
So before kuar saja lah aku nak bergambar2. hehe

Nak tunjuk pic aku before and after kahwin.
Nak kasi u all semua nilai sikit badan aku yang aku rasa makin hari makin kecil. hahahahahaha.

Cuba korang tengok ES plak. Amacam?
Aku tengok makin encem dan tak lah be....sss...aaa...rrr sangat.
 Ni laki aku, so harus lah aku puji . hehehe


Ni jam yang aku dapat time kahwin.
Sapa bagi memang dapat pahal sebabny aku and ES memang selalu  tengok.
Tengok jam sekali dengan pandang ayat2 suci Quran.
Alhamdullilah..
Jam ni memang cantik sangat bagi aku.

Aku and ES plan nak buy cermin untuk letak kat living room.
Tup2, best fren ES yang telah berpindah ke Sabah datang umah kami and bawa cermin ni.
Dah lah comel, aku pun terus gantung kat sini je lah. hehe
Umah aku tak lah besar sangat, 2 lah aku letak cermin sebabnya orang kata pantulan dia boleh menampakkan umah kita besar. Tapi aku nengok sama je. hahahahaha
Before kuar sekali lagi bergambar.hahahah


Haaa... ni lah tempatnya aku g tadi.
My sis tengok dalam FB tetang kedai ni. Nama dia Butik Minaz kat Bangi.
Seksyen berapa aku tak tahu tapi dia 1 lajur dengan IceRoom.

Bila aku masuk je kedai ni, aku memang teruja dengan kecantikan dan keunikkan jahitan baju dia. Memang tak dinafikan cantik
Mata aku sampai terkeluar taw, ES yang tolong masukkan semula. hahahahaha
Aku memang suka gila. Dah lah baju dia tak banyak sangat stok. So, orang yang pakainya tak lah ramai. Nanti tak lah nampak buy 1 free 1.

My sis ambil 2 pasang sebabnya ada 1 baju memang dah kehabisan stok.
Aku pun berkenan jugak dengan baju 2
Aku nak beli jugak 1 tapi bukan untuk raya ni sebabnya tak sempat. hehehe
Baju yang my sis beli tadi pun bukan boleh ambil terus sebabnya tak de stok. Kena ambil nanti. Diorang memang tak bagi ambil terus walaupun memang ada tersangkut kat sana sebabnya sale person 2 kata baju 2 dah ramai pakai2 untuk fitting.

Wah, memang terkejut aku dengar. Tempat lain, yang display pun boleh rembat lagi.
Tempat dia memang tak boleh taw.
Nanti dapat baju my sis aku upload kat sini k

Dia tak tahu sebabnya dia tak buka baca pun blog aku ni. Teruk kan???
Adik punya blog pun tak nak terjah. huhu


No comments: