Wednesday 10 July 2013

0
Komen

Juadah Berbuka

Salam semua... 
Dah kenyang berbuka? 
jangan plak makan sampai tak dapat nak terawih
Rebut lah peluang yang ada ni

Cececece.... tetibe jadi alim plak
hehehe..
Sebenarnya, alang2 bagi nasihat pada semua, 
nasihat ni untuk diri sendiri gak

Hari ni, aku sampai je umah terus rest dulu.
hehehehe. 
Al maklumlah, hari 1st kan, terasa lah jugak
kepenatan berpose..
Nanti bila dah lama2 akan ok lah.

Apa juadah berbuka korang semua hari ini?
Semalam ES ada bawa balik petai.
Best wooooiiiii
Sampaikan ES pun terliur tapi ES control 
Al maklumlah dalam proses menguruskan badan. hehe
Ni lah menu aku
Nampak macam tak menarik tapi sedap. hahahaha


Ni bubur lambuk yang office aku bagi.
Memang sedap.
Tapi aku rasa bubur lambuk paling sedap yang aku pernah try
bubur lambuk kat Masjid Kajang
Yang 2 memang best lahhh.
Ayah pada member ES yang buat
Aku kadang2 g ambil umah dia direct je.
huhuhu
NI sudah tentu lah menu untuk ES
ES kan tengah berdiet,
So menu dia tentu lah menu yang sihat. hehehe

Tapi bubur lambuk 2 ES yang makan,
Dia cam degan sambal daging dan juga telor masin
Nampak menarik, tapi tak kena dengan tekak aku
Sebabnya aku rasa masakan aku lagi sedap
hahahahahah

Sapa nak muntah, tak payah baca ayat ni k. huhuhuhu

No comments: