Sunday 21 July 2013

0
Komen

Family Gathering

Salam semua.. 
Weekend ni apa cita?
Semalam aku berbuka kat umah kak ipar aku kat Seri Kembangan.
Semua family belah ES yang ada kat KL berkumpul kat umah kak long ni.
Aku plak ingatkan nak bawa juadah gak berbuka kat sana,
last2 tak jadi
ES plak kata beli je lah. Aku lagi2 lah sokong. hahahah
Actually, aku nak buat ketupat sotong tapi tak jadi plak. huhuu
So, ES decided bawa je ayam golek. Before 2, aku g ambil adik ipar aku
and wife dia dulu, then baru gerak ke umah kak long.

Dah lama tak menggila bergambar ni.. 

ES dengki asyik pic aku je dalam HP dia.
So aku pun bergambar jugak lah dengan ES. hahahah

Ni plak tengah sangkut dalam jem. Adoiiiii
Sampai je umah kak ipar aku, sangat2 terkejut tengok lauk pauk yang sangat2 banyak.
ES kata 20 orang makan pun lepas. hehehe
Tapi memang meriah
Kak ngah ES sampai awal lagi kat sana. Kami plak lambat sebabnya bangun pun dah matahari 
atas kepala. hahahha. Lagi pun mood weekend paham2 lah
Aku malas nak bangun pagi. huhuuh
Ni ada lah sebahagian daripada kuih muih yang kami2 semua bawa. huu
Aku punya dalam bekas tupperware warna hijau yang petak 2.
Tentang apa yang aku buat akan ku cerita dalam entry lain k.
Ni semua pic dalam HP ES. Malas nak ambil HP aku. hahahaha

Tengok lah makanan yang sangat2 meriah. hahaha
Memang best gila makan.
Ni ada lagi yang tak dihidang taw.



Ni lah anak kami. huhuu.
EH, anak sedara lah.
huhu
Comel kan? Baby Iman ni sama usia dengan perkahwinan aku
So, ingat umo dia, ingat lah usia perkahwinan kami. huhu

Aku dengki tengok ES je bergambar
Aku pun nak joint gak. hahaha
So, aku pun masuk jugak lah..

Semalam memang best taw berbuka ramai2.
Makan sampai kenyang
ES plak bising sebabnya diet dia dah hancur sebabnya semalam dia makan
banyak and siap tambah2 lagi
Sampaikan pagi ni, sahur just kurma and milo je segelas. huhu
Katanya nak cover semula.
Poyo lah husband aku ni

Anyway, thanks to my sis in law sebabnya dah buat family gathering.
hehehe

Yang family belah aku bila plak?????????

No comments: