Sunday 7 July 2013

0
Komen

Birthday Anak Cousin

Hari tu aku g besday anak buah ES kat Setia Alam.
Hari ni, besday anak sepupu aku kat Kajang
Harus lah hadir sebabnya dah sepupu aku dah ajak
Lagi pun makan free weh...

Aku g bukan dengan tangan 0. 
Aku sediakan resepi terbaru aku. hehehhe
Aku dengan bangganya bawa resepi yang 1st time aku buat
ES siap kata nampak tak comel
Tapi bagi aku tak pe, asalkan sedap
hahahaha

Aku juga bawa present yang memang secara kebetulan je
Aku and ES memang tengah pk nak beli present tapi tak mau
beli toys sebabnya tak suka bagi toys
Kalau boleh i want give something that he can learn
Lastly, ES suggest bagi shoes memandangkan
ES memang ada berkenan dengan shoes dalam kedai yang kami masuk 2
Aku pun apa lagi, terus rembat lah
Boleh gak dia buat raya

Macam mana? cantik x?
Tentu lah.. dah aku and ES pilih
hahahahaha

Ha... ni dia birthday boy.
Bukan yang pakai baju pink 2. tapi yang baju hitam

Ada 2 nama sebabnya ni celebrate 2 orang
tapi present aku beli kat seorang je. hehehe
Ceksu 2 sepupu aku yang paling close dengan aku
Tak kenal???? ok, boleh kenali dia dengan lebih mendalam kat sini
Sepupuku


Yang kat belakang 2 adik dia
Sangat2 shy2 cat
Bila ada orang langsung tak bercakap
Tapi actually banyak mulut gak.

Besday ni memang tak panggil sapa2 pun
just saja2 buat untuk berkumpul family je
Alah.... berkumpul before puasa
Nak ambil pic cousin2 ku yang comel2 tak dapat because they are not wearing scarf
Kena lah menjaga aurat. 


Eh..... ada jugak rupanya si encem dengan si comel ni

Before kuar umah tadi saja2 nak bergambar. hehehe
Nak tunjuk yang aku dah kurus. hahahahaha


No comments: