Monday 8 July 2013

0
Komen

Perabot Second Hand

Sapa kata yang secondhand tak comel and cantik?
Acu kasi tahu sikit...
ES hari 2 saja buka mudah.com, tetibe je ternampak
ada kedai perabot yang comel lagi perabot2 dia
tapi ni kedai second hand

Semalam lepas besday cousin aku terus 
plan dengan ES nak g jenguk2 kedai ni.
Lagi pun tak jauh pun kedainya.
Sapa yang tak tahu pakai lah Garmin. hehehe

Aku and ES pun pakai Garmin jugak. 
Jom terokai segala barang2 yang ada kat sini.
Kemurahan dia memang superrrrrrr duperr beb

Price for the small rack is only RM 10.00. Yang ni memang ES rembat terus
hehehe
Memang langsung tak de kesan calar pun. Kayu plak cantik
Yang besar plak RM 30.00
Sama jugak tiada calar pun lagi

Fuhhh... yang ni kayu dia memang cukup2 cantik.
But no space to put in my house. hehehe

Aku ingatkan aku je yang berkenan cermin ni
Tup2 ES pun kata cantik. Price dia RM 120.00
Kebanyakkan barang kat sini tak rosak taw
Macam baru




Kayu apa pun aku tak tahu lah ni. Tapi macam kayu berkualiti
Harganya macam dibawah



Sold alreadyyyy

Ni cupboard punya lah besar. Cantik taw

Haaaaaa.... ni lah nama kedai dia. Nanti u all semua boleh cari dalam google
2 pun in case u all semua tak kisah pakai perabot 2nd hand

Alamari ini unik sebbanya pintu dia boleh tolak kedalam kalau tak mau guna
Nampak tak kat tepi 2?
ES tolak masuk. Kiranya boleh guna with door or without door



Ok lah, for those yang nak mencari kedai ni
It's located at Puncak Jalil, Jalan PJU 3/3
Senang je nak cari kedai ni.

No comments: