Friday 12 July 2013

0
Komen

Juadah Berbuka

Actually entry ni yang semalam. 
Kan aku dah kata yang aku nak update entry tentang masakan yang di masak 
special oleh ES. heheh
Semalam ES offer diri untuk masak
Bukan aku yang mengarahkan dia masak taw
Tapi ES sendiri yang rela hati ingin memasak 
Aku lagi2 lah suka. huhu

Menu yang dia masak semalam 
memang power lah
Dah lah first time masak menu ni
Sedap plak 2
Dalam keadaan berposa plak.
Try and error yang sangat2 menjadi dari ES. huhu

Guna semua resipi dalam internet je
Wah... tabik spring lah pada ES.
Semua kena letak tangan sebelah dahi (macam tabik hormat).
hahahahahaha

Ha... ni lah dia yang dimasak oleh ES semalam
Memang marvelossssssss
Sampaikan menjilat hujung kuku. hahahaha
Tapi memang serius sedap


This one for sure i cooked for him.
Lagi pun nak habiska sayur2 dalam fridge.
Dah berhari pun sayur 2. ES kata dah nak layu.

So, menu kami semalam ialah...............

Adil dan saksama.
heheheh
ES masak 1 lauk, aku masak sayur2
Makanan seimbang yang kami praktikan.
hahahahahahahaha

No comments: