Sunday 28 July 2013

0
Komen

Keenakan Makanan di Felda D'Saji

Semalam aku and ES makan sedap wooo
Sebabnya selama office aku buat makan di 
Felda D'Saji.
Kat mane???????

Kat Jalan Semarak. ERm... Berdekatan dengan Menara Celcom.
Berdekatan dengan UTM SPace. Berdekatan dengan MINDEF.
OK, stakat ni je aku boleh bagitaw sebabnya aku dah tak tahu lagi macam mana nak bagitaw kat korang. hahahaha.
Susah2 cari je dalam google maps.

Apa yang aku boleh share kat sini
tempat dia memang super2 best
Dari sudut makanan, cara hiasan, cara diorang atur makanan and juga yang penting surau yang sangat2 selesa.
Memang au rasa tk nyesal office aku buat kat sini taw.
Jom kita tinjau2 pic yang aku and ES sempat snap masa kat sana.
Aku tak nak bebel banyak2 sebabnya aku nak korang layan picture je. huhuhuhu

Aku sampai dah dekat2 azan. So ni adalah lauk pertama yang kami terjah. Memang sedap and banyak pilihan

ES ambil udang masak petai


Tempat ambil air. ES yang pergi ambil and ES kata banyak pilihan.

Aku sempat terjah jap dapur diorang. Tapi dari luar je lah. Memang bersih sangat2

Malas lah plak nak rotate. hehe. Ni steambot. Ketam, lala, kepah, udang, hotdog, fishball, meatball and macam2 lagi. Ada yang aku tak pernah tengok and juga tak taw nama. hahhahaha



Ambil and celop sendiri. Toyam @ sup biasa.
Aku pilih tomyam sebabnya sup dah biasa makan




Yang belah kiri ni kak ma and yang tengah possing 2 Kak Ita. Aku duk semeja dengan diorang 

Sampai je sana, ni lah benda pertama yang ES cari taw. Iaitu kambing.


Banyak kek tapi aku tak jumpa. Ni aku rembat yang Kak Nurul punya. hheheeh

Pelbagai jenis pasta yang ada taw



Cuba perhatikan sapakah yang berbaju pink 2.
Nasir Wahab and JJ ada time ni tengah buat rakaman seperna raya. Diorang meraikan anak yatim. Memang encem gila taw Nasir Wahab nie.


Ni sudut satay, lemang, nasi impit. Tapi aku tak try pun sebabnya perot aku yang begitu besar dah penuh tank. heheheh

Bahagian kuih muih

Ni plak bahagian laksa and laksam. Ada yang Kelantan and juga ada yang Penang.


Ni plak bahagian kerabu2.. Kerabu kaki ayam, kerabu perut, kerabu mangga, kerabu betik. semuanya ada


Time ES tengah ronda2 baru lah ternampak nasi arab ni. Kalau tahu ada, memang aku tak ambil lah nasi putih biasa nie

Kambing 2 woooooo


MUshroom sup with garlic bread. Memang sedap sangat and sup dia 2 ada yang chicken and juga asparagus. 

Ni anak officemate aku yang sangat comel. Baik sangat2 taw. Memang senyap je budaknya. 

ES punya lah support activity aku berblogging ni sampaikan kami dah kuar dari Felda baru teringat yang kami tak de pun snap pic ni. ES sanggup pusing semula taw. hahahaha

Terlampau banyak picture yang aku nak share tapi sayangnya tak boleh. Nanti makan berhari2 korang semua baca blog aku ni. hehehe. So aku tepek yang mana aku rasa perlu je lah.
Tentng harga berapa aku tak tahu sebabnya ni MAKAN FREE. hehehee

No comments: