Thursday 18 July 2013

0
Komen

HP Baru Encik Suami

Okey semua kawan2....
Ni satu lagi promise aku yang bakal tertunai. heheh
Aku nak bercerita pasal HP baru ES seperti mana yang aku telah janji dulu.

ES sebenarnya change dengan rebate SKMM 2.
ES choose Alcate sebabnya dia kata HP 2 skrin besar (padahal nak main game)
Then ES jugak pilih yang ni sebabnya.....entah.. xde sebab kot. huhu

Korang semua mesti taw pasal Alcate ni kan? Kan famous HP ni sekarang
Dulu je orang tak pandang jenama ni. huhuhu
Before korang semua tengok pic aku nak say sorry
sebabnya aku dah 2x rotate pic ni tapi bila aku masuk
dalam software watermark ianya back to normal,
So aku pun berserah saja lah. hahahahaha
Pusingkan kepala @ PC korang erk.


Ni lah dia HP ES.....
Motif : Nak tunjuk pic ES yang encem. huhuhu

Takut tak namapak, so aku tepek skali lagi.
hahahahahah

Ni lah dia game yang membuatkan ES dah tak layan aku sangat.
Sanggup kot main game ni dari layan Soccer Manager dia 2
Dulu memang Soccer Manager lah sentiasa di hati
Sekarang ni memang game ni je lah. hehehe.

Hebat kot ES main sebabnya dah sampai ke level berapa dah
Bila dia dah berkali2 main then tak lepas mula lah datang nak minta tolong aku.
Kiranya hebat jugak lah aku. hahahha
Cumanya aku saja tak mau tunjuk. huhuhuhu


No comments: